Problem med trycket

Blue sea

Active member
Hej. Jag har Expobar Mini Barista från 2010 och jag har problem med trycket. Jag har spelat upp en video som man kan se på följande länk
Med vänliga hälsningar
 

Jonken

Well-known member
Moderator
Det verkar läcka in vatten i ångkokaren. Antagligen har du kalk i en solenoid, försök avkalka lite försiktigt.
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
15,436
Inlägg
161,034
Medlemmar
19,883
Senaste medlemmen
ingemarv
Topp