Köp av Espressomaskin La Pavoni New Botticelli Evolution

Husa91

New member
Hej!
Jag är nybörjare inom detta område och funderar på att köpa den här maskinen eftersom den är rabatterad med 30 %. Jag skulle uppskatta om ni kunde dela med er av era erfarenheter. Vad är fördelarna och nackdelarna? Finns det några vanliga problem att känna till? Är den lämplig för en nybörjare, och tycker ni att den är värd pengarna? Alla tips och råd tas tacksamt emot!

 

Forumstatistik

Trådar
15,430
Inlägg
161,013
Medlemmar
19,883
Senaste medlemmen
ingemarv
Topp