Tss

Boris

Well-known member
Skönt att se att fler håller sig med fyrbent kvalitetskontroll i arbetet. :D

Inspirerande bygge, dessutom.
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Coolt, kul bygge! Jag har förädlat min bönkylare... Köpte en ny plastbunke från Biltema och en liten 600W dammsugare från Jula: http://www.jula.se/Butik/docs/produkt.asp?OrderId=637169122&pf_id=SE-802185 .

Nu kyler jag ner bönorna snabbare än tidigare och alla skal hamnar i minidammsugaren. Men ditt bygge ser ut att vara roligt det med. Jag måste fortsätta min förädling vid tillfälle, alltid kan något förbättras.

Fungerar finfint för tillfället, rostade Classic Italian Espresso Blend igår, blev gränsfall till för mörkt tror jag...
 

Forumstatistik

Trådar
15,437
Inlägg
161,042
Medlemmar
19,884
Senaste medlemmen
sökerkaffe
Topp