Hej kaffeälskare, jag söker en espressomaskin som drivs av gasol. Helst begagnad. Om det någon som har eller vet vart man kan köpa en, hör gärna av er!
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.