kafferepet

Jonskon

Member
Det här är kanske ett helt värdelöst inlägg, men jag tyckte att rubriken i forumet inbjöd till det. I alla fall, Bror Hjorts tavla "kafferepet" får mig att le varje gång jag ser den, så här ska ett riktigt trevligt kafferep se ut tycker jag. tavlan såldes för övrigt för typ 12 miljoner, ganska mycket för ett kafferep..
 

Bilagor

  • Kafferepet.jpg
    Kafferepet.jpg
    46.1 KB · Visningar: 27

Forumstatistik

Trådar
15,440
Inlägg
161,060
Medlemmar
19,884
Senaste medlemmen
sökerkaffe
Topp