Hej,
Jag söker en kvalitetsespressomaskin. Är intresserad av välbyggda dubbelkokarmaskiner med temperaturstyrning.
Jag har hållit på med pour over och specialkaffe under en längre tid och vill nu även börja fördjupa mig inom espresso. Jag dras främst till ljusrostad kaffe och är därför intresserad av möjligheten till flow control eller annan form av profilering, men det är inget krav och går ju ibland att eftermontera.
Jag är öppen för olika fabrikat och modeller och letar främst efter en väl omhändertagen maskin
Mail: Rasmus.moeller.jess@gmail.com
Jag söker en kvalitetsespressomaskin. Är intresserad av välbyggda dubbelkokarmaskiner med temperaturstyrning.
Jag har hållit på med pour over och specialkaffe under en längre tid och vill nu även börja fördjupa mig inom espresso. Jag dras främst till ljusrostad kaffe och är därför intresserad av möjligheten till flow control eller annan form av profilering, men det är inget krav och går ju ibland att eftermontera.
Jag är öppen för olika fabrikat och modeller och letar främst efter en väl omhändertagen maskin
Mail: Rasmus.moeller.jess@gmail.com