Eureka kvarn?

Mathias

Well-known member
Hej

Undrar om det är någon som äger eller har erfarenhet av en eureka-kvarn och vad som tycks om denna?

Jag har några stycken med 64mm malskivor men bara en i drift hos svärmor. Vansinnigt bra inställning av malgrad och lätt att rengöra utan att malgradsinställning påverkas. När jag får tummen ur så kommer en att ersätta Mazzer Jolly som jag använder hemma.
 

Forumstatistik

Trådar
15,438
Inlägg
161,050
Medlemmar
19,884
Senaste medlemmen
sökerkaffe
Topp